HOE WERKT AVONDJE-UIT?

 Voor een uitgebreide beschrijving voor de gasten:  Welkomstboekje voor gasten 
                                                        

Voor de gasten (in een notendop):

  • U wordt gast van Avondje-Uit via een kennismakingsgesprek met een van de bestuursleden, waarop u uw handtekening zet onder het intakeformulier en  een machtiging tot automatische incasso van de kosten van elk uitje en van de jaarlijkse bijdrage aan Avondje-Uit van € 10,-
  • U krijgt 4 keer per jaar een Avondje-Uitkwartaalprogramma bezorgd waarin alle uitjes staan waaraan u dat kwartaal kunt meedoen.
  • U kunt kiezen uit maximaal 5 uitjes per kwartaal uit het  Avondje-Uitprogramma of naar een zelfgekozen voorstelling die niet in het programma staat.
  • U belt de gewenste uitjes zo vroeg mogelijk door naar de coördinator Yvonne Cras, tel. 06-38444600. U kunt ze ook op een antwoordkaartje zetten. dat u stuurt naar Kap. Heerenstraat 60, 5683EG of in een mail naar coordinator@avondje-uit-best.nl .
  • U moet daarbij doorgeven of u een rolstoel of rollator meeneemt. Mocht u een introducé willen meenemen, dan moet u dat met Yvonne overleggen (de kosten zullen bij u worden geïnd).    
  • De coördinator zoekt een vrijwilliger die met u mee gaat naar de voorstelling. U wordt teruggebeld wanneer er geen vrijwilliger beschikbaar is, er geen kaartjes meer zijn of als het theater de voorstelling afzegt of verplaatst naar een latere datum.
  • Ongeveer een week vóór de voorstelling zal een vrijwilliger u opbellen, om met u af te spreken hoe laat hij/zij op de bewuste dag u met de auto thuis zal komen ophalen.
  • Op die dag komt de vrijwilliger op het afgesproken tijdstip bij u voorrijden. Het is mogelijk dat er meer gast(en) opgehaald worden die naar dezelfde voorstelling gaan.
  • U geniet samen met de vrijwilliger en eventuele andere gasten van een gezellig avondje- of middagje-uit. Na de voorstelling wordt u weer thuisgebracht.
  • Het uitje kost u: de prijs van het entreekaartje plus € 5 voor het vervoer (€ 2,50 voor een uitje in Best). Dit bedrag wordt enige tijd na het uitje van uw rekening geïncasseerd. Daarvoor hebt u bij uw inschrijving eenmalig een doorlopende machtiging ondertekend.
  • Als u onverwacht verhinderd bent, moet u dat tijdig aan de coördinator of uw vrijwilliger doorgeven. Wij proberen de kaartjeskosten terug te krijgen, zodat het u niets kost. Lukt dat niet, dan zullen de gemaakte kosten toch bij u in rekening worden gebracht.
  • Ook bij andere problemen neemt u contact op met de coördinator (zie hierboven).
  • Alle gasten en vrijwilligers zijn verzekerd via een collectieve vrijwilligersverzekering.
  • Daar u als gast aan te melden gaat u akkoord met de verwerking van uw persoonsgegevens en de privacyregels.