De belangrijkste mensen waar het om gaat bij Avondje-Uit zijn de deelnemers aan de uitjes: onze 169 gasten. (stand nov 2022) Daarnaast zijn er ongeveer 107 vrijwilligers die als gastheer of gastvrouw optreden voor de uitjes met hun gast(en). Samen genieten zij van de voorstellingen die door de gasten zijn uitgezocht uit het kwartaalprogramma. Dit wordt mogelijk gemaakt en gecoördineerd door een bestuur van 6 mensen, zelf ook allemaal vrijwilliger. Iedereen, die Avondje-Uit een warm hart toedraagt, kan vriend worden van Avondje-Uit. Dit houdt in dat men elk jaar een vrijwillige financiële bijdrage levert aan Avondje-Uit. Elke Vriend ontvangt de Avondje-Uit nieuwsbrief en wordt uitgenodigd op elke contactmiddag. Het project ‘Avondje-Uit’ is in 2009 ontstaan vanuit een gezamenlijk initiatief van de PVGE, KBO en Algemene Hulpdienst (AHD) in Best. Inmiddels vinden er bij Avondje-Uit ongeveer 250 uitjes per jaar plaats. Het bestuur bestaat uit:
Ondersteunend voor het bestuur op het gebied van publiciteit: – Jacob Wesseling Webmaster 0499-371429 webmaster@avondje-uit-best.nl Vertrouwenspersonen tot wie men zich wenden kan bij persoonlijke situaties: Coördinator Yvonne Cras organiseert alle uitjes. Bij haar komen alle aanvragen van gasten binnen. Zij mailt een aanvrageoverzicht naar alle vrijwilligers, die terugmailen met welke uitjes ze meewillen. Daaruit kiest zij de vrijwilliger(s) voor elk uitje. Zij koopt de entreekaartjes van alle uitjes en bezorgt deze vantevoren bij de betreffende vrijwilligers. Financiële administratie van alle uitjes doet Jacqueline van Boven. Zij stelt de automatische incasso’s op van de uitjeskosten bij de gasten en behandelt de declaraties van de vrijwilligers van alle uitjes. Zij controleert alles, zodat de penningmeester kan innen en uitbetalen. Bankrekening Kascontrole ANBI-status Kamer van Koophandel |